Twój Doradca Zdrowego Stylu Życia – pukskarol.pl

Witam, mam na imię Karol i tutaj się dowiesz o wszystkim, co dotyczy zdrowego stylu życia – od porad zdrowotnych po recepty. Ten blog powstał po to, by się dzielić moją wiedzą i doradzać tym, którzy tego potrzebują.

Odchudzanie w domu

Odchudzanie w domu


Szczupła sylwetka jest marzeniem wielu kobiet. Większość z nich, aby ją osiągnąć sięga po drakońskie diety, któreprzynoszą efekty na chwilę, a później odwdzięczają się podwojoną siłą zwrotną. Niewiele kobiet zastanawia się, dlaczego tak się dzieje? Każdy słyszał o efekcie jo-jo, ale mało kto zainteresował się jego przyczyną. Wiadomo, ogólnikowo ujmując to przyczyną jego jest drakońska dieta, ale co dokładniej? Odchudzanie w domu często nie przynosi efektów właśnie dlatego, że nikt nie interesuje się specyfiką organizmu. A to on jest kluczem to zgrabnej sylwetki.

Odchudzanie w domu – kilka praktycznych porad

Odchudzanie w domu może być skuteczne. Nie ma potrzeby, aby wydawać kosmiczne kwoty na dietetyków i trenerów fitness. Wystarczy odpowiednio zapoznać się ze swoim organizmem. Co lubi, a czego nie lubi. Na co reaguje zrzucaniem kilogramów, a co powoduje,że te kilogramy odkłada sobie na potem. Sekret tkwi w nas, a nie w wydawaniu pieniędzy na specjalistów. Specjaliści wiedzą tyle ile się nauczyli. Każdy z nas może nauczyć się tego co oni i wprowadzić to w własne życie, a następnie stwierdzić, że odchudzanie w domu ma sens https://pl.wikipedia.org/wiki/Apetyt. Wystarczy zabrać się za nie z rozsądkiem.Organizm działa mechanicznie. Jeśli nie dostaje jedzenia, albo dostaje go zbyt mało to każda porcja pożywienia jaka zostanie mu dostarczana, będzie odkładana „na później”. Głodówki przynoszą efekty – szybko zrzucamy zbędne kilogramy i nasz brzuch zaczyna się robić płaski. Tak, są to widoczne rezultaty, ale są one krótkotrwałe i fatalne w skutkach dla naszego zdrowia. Dlatego, aby nasze odchudzanie w domu zakończyło się sukcesem to musimy zapamiętać, że głodzenie organizmu spowoduje, że będzie on odkładał pokarm na czarną godzinę. Zdrowy organizm tego nie zrobi. Przyczyna jest prosta – on przyzwyczajony jest do regularnego dostawania, pełnowartościowych posiłków. Nie martwi się o zapas i dany posiłek od razu trawi, a po drodze uzupełnia swoje organy w witaminy i minerały. Drugą połowę zostawia na zaspokojenie zapotrzebowania energetycznego, a resztę wydala. Proste.Odchudzanie w domu często kończy się niepowodzeniem, również dlatego, że rzadko kiedy połączone jest z odpowiednimi ćwiczeniami. To prawda, że za szczupłą sylwetkę odpowiada racjonalne żywienie, a ćwiczenia pozwalają na wysmuklenie i wyrzeźbienie sylwetki. Nie prawdą jednak jest to, że ćwiczenia odpowiadają tylko za smukłość i rzeźbę.

One przyczyniają się również do tego, że nasz organizm pracuje na wyższych obrotach, a co za tym idzie – poprawia się nam metabolizm https://academic.oup.com/ajcn/article/91/1/73/4597200. Metabolizm jest jedną z najistotniejszych rzeczy podczas odchudzania. Ludzie często chcą go poprawić ziółkami, które są pomocnicze, ale często rozleniwiają nasz żołądek i jelita. Organy odpowiedzialne za trawienie, przestają wykonywać swoje obowiązki, bo są przyzwyczajone do tego, że coś zrobi to za nich. W tym przypadku są to ziółka. Dlatego, po pewnym czasie stosowania naparów, możemy przestać zauważać efekty.Odchudzanie w domu powinno opierać się na zbilansowanej diecie. Dieta powinna być bogata w minerały i witaminy. Powinniśmy odpowiednio nawadniać nasz organizm oraz wyeliminować z menu fast-foody, cukier i sól. Warto ograniczyć też produkty, które mają dużo węglowodanów – takie należy jeść do południa. Trzeba uważać na połączenie tłuszczu z mąką – jest to mieszanka, która powinna mieć miano bomby kalorycznej. Należy zrezygnować z napojów gazowanych. Najważniejsze jednak jest to, aby jeść regularnie, pomału i w małych ilościach.Jeśli chcemy, aby odchudzanie w domu zakończyło się sukcesem to musimy dać sobie realny czas na osiągnięcie wymarzonej wagi. Nie warto dawać sobie miesiąca na zrzucenie 20 kilogramów tobie.

akie efekty uzyskamy tylko dzięki restrykcyjnej diecie, która dobrze się nie skończy, a w dodatku nas rozdrażni. Dlatego, zaplanujmy wszystko szczegółowo, ale dając sobie na to odpowiednią ilość czasu. Jeśli chcemy wprowadzać dobre nawyki żywieniowe w życie to niewprowadzajmy ich wszystkich naraz. Lepiej stopniowo. Możemy zacząć od ograniczenia cukru, później soli itd. Ważne, aby mieć duże pokłady motywacji i optymizmu. Jeśli przyzwyczaimy się do zdrowego odżywiania to później nie będziemy mogli przestać bez niegożyć. Warzywa nie będą dla nas karą, a nagrodą. Odpowiednie żywienie przyniesie za sobą wiele plusów, takich jak: wymarzona, szczupła sylwetka oraz zdrowy sen i dużo zdrowia. Przestaniemy czuć się senni, zmęczeni i ociężali. Będziemy gotowi do pełni życia.A na sam koniec, będziemy mogli nagrodzić się hamburgerem, aby sprawdzić, czy na pewno jest taki dobry jak kiedyś. 

Rate this post